Despre activitățile Primăriei Municipiului Focșani din ultimii doi ani

A fost reabilitată infrastructură locală folosind finanțările PNDL, fondurile europene și bugetul propriu. Au fost resistematizate zeci de străzi și am reușit să reparăm, prin forțe proprii, alte zeci de străzi și de parcări publice

În total, au fost reabilitate peste 40 de străzi din Focșani, printre care și o mulțime de străzi de pământ, care nu fuseseră asfaltate niciodată! Vorbim aici de străzi precum Gh. Doja sau Aleea Sudului, dar amintim și Strada Panduri, Strada Plantelor, Strada Legumelor, parcările din zona Panduri sau cele adiacente Bulevardului Unirii de la Comisariatul Județean până la Lacto-Vegetarian. În această perioadă, a demarat și implementarea un proiect extrem de important pentru Focșani: „Resistematizarea infrastructurii de transport la nivelul Municipiului Focșani în vederea creșterii atractivității și accesibilității deplasărilor cu transportul public, cu bicicleta și pietonale” în valoare de 11,6 milioane Euro. Știm că este un proiect care astăzi generează disconfort cetățenilor, însă după finalizare vom putea spune, fără teama de a exagera, că Focșaniul a devenit un oraș mai prietenos cu mediul, un oraș mai smart Primăria Municipiului Focșani a gândit și un program de înlocuire a tuturor autobuzelor de la SC Transport Public SA Focșani cu autobuze electrice.

Primele autobuze electrice au ajuns deja în orașul nostru și urmează să intre în cel mai scurt timp în trafic

Un alt proiect european important pe care îl implementăm în acest moment este cel privind ”Reabilitarea şi modernizarea spaţiilor publice urbane în zona Bahne”. Este primul proiect în care Primăria Municipiului Focșani resistematizează complet spațiile verzi, aleile și trotuarele și iluminatul public. Și acest proiect a creat deranj în zonă, însă rezultatele încep deja să se vadă, de la o zi la alta Odată finalizat proiectul de „Resistematizare a infrastructurii de transport la nivelul Municipiului Focșani în vederea creșterii atractivității și accesibilității deplasărilor cu transportul public, cu bicicleta și pietonale”, vor fi găsite și cele mai bune soluții pentru a crea locurile de parcare necesare în zonă.