BCR: precizări și recomandări pentru clienți

În contextul pandemiei provocate de coronavirus, Banca Comercială Română face o serie de precizări și recomandări pentru clienți. BCR îndeamnă la respectarea cu strictețe, mai ales în această perioadă, a regulilor de igienă și de prevenire a răspândirii virusurilor.

Lista recomamdărilor întocmită de reprezentanții BCR:

  • Aveți grijă de comunitatea din jurul vostru, dacă ați călătorit în țări sau zone afectate de coronavirus și evitați deplasările în spațiul public, inclusiv in agențiile bancare;
  • Respectați cu strictețe regulile de izolare și carantină recomandate de autoritățile publice, pe care BCR le sprijină activ ca protecție a întregii comunități;
  • Respectați regulile afișate la intrarea în unități, mai ales cu privire la numărul de persoane care pot fi deservite în același timp, precum și indicațiile personalului;
  • Păstrați o distanță sigură, de cel puțin 1,5 metri, față de persoanele din unitatea bancară – clienți sau angajați;
  • Spălați-vă pe mâini ori de câte ori aveți ocazia, cel puțin 20 de secunde și utilizați cât mai des substanțe dezinfectante și imediat după utilizarea unor suprafețe sau obiecte de contact public – hârtii, contracte, bancomate, clanțe, mânere, balustrade, bare de sprijin sau altele;
  • Dezinfectați periodic lucrurile personale pe care le folosiți în spațiul public: telefon mobil, cartea de identitate, carduri bancare sau de alt tip;
  • Evitați atingerea fețelor cu mâinile și contactul fizic direct cu alte persoane, prin gesturi cum ar fi: strângerea mâinilor, îmbrățisările, sărutul obrajilor sau al mâinilor;
  • Folosiți acum, mai mult decât oricând, serviciile digitale bancare. BCR oferă, prin George, o gamă completă de servicii bancare curente, 100% online: deschidere de cont curent cu card atașat, ce poate fi trimis la domiciliu, credit online de nevoi personale, refinanțare online pentru alte credite, management carduri, asigurări, plată facturi, asset-management. Prin George, aveți acces 24/7 la propriile resurse financiare, aplicația fiind accesibilă de pe orice calculator, smartphone și tabletă;
  • Utilizați cu încredere toate resursele alternative de verificare și gestionare a serviciilor și produselor voastre. Suntem disponibili non-stop la ContactCenter BCR, apelând *2227 de pe orice telefon mobil din orice reţea naţională sau +4 021.407.42.00 pentru apeluri internaționale. Clienţii care ne apelează telefonic pot beneficia 24/7 de următoarele servicii, în regim de siguranță: Verificare cont curent; Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking; Asistență de urgență pentru carduri; Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR.
  • Folosiți mijloacele moderne de plată contactless, în special în transportul public. La metrou, de exemplu, puteți să intrați fără să atingeți nimic, după ce am finalizat recent, împreună cu Metrorex, implementarea noii soluții de plată cu cardul contactless, dar și cu dispozitivele ce permit plata NFC (telefoane, ceasuri inteligente). Astfel, în toate cele 53 de stații de metrou din București, din care 43 cu acces modernizat și 10 stații cu acces prin turnichete, plata cu cardurile contactless Mastercard/VISA este posibilă pentru orice posesor de card, indiferent de banca emitentă, fără niciun comision. O soluție similară de plată direct în mijloacele de transport a fost introdusă de BCR în alte 12 orașe din țară: Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Sibiu, Oradea, Pitești, Ploiești, Buzău, Baia Mare, Râmnicu-Valcea, Resița și Sighișoara.
  • Rețeaua noastră extinsă de automate bancare, cea mai mare din țară, este monitorizată permanent, pentru a asigura alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziția clienților, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Sursa: bankingnews.ro

Știri despre: ,