Comunicat de Presă – CALL CENTER ANAF, la dispoziția contribuabililor

 

Agenția Națională de Administrare Fiscală oferă îndrumare și asistență
contribuabililor în domeniul fiscal și cel al tehnologiei informației prin intermediul
Call-Center-ului, la numărul de telefon: 031.403.91.60.
Îndrumarea și asistența contribuabililor/plătitorilor constau în furnizarea de
informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să
procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei
obligații de declarare sau de plată.
De asemenea, agenții Call-center oferă asistență contribuabililor și prin
intermediul serviciului de chat în vederea accesării serviciilor disponibile pe
portalul ANAF.
Prin intermediul Call-center-ului nu sunt oferite informații în domeniul
contabil.
În situația în care în timpul convorbirii telefonice, agenții Call-center
constată că problematica expusă prezintă un grad ridicat de complexitate
contribuabilii vor fi îndrumați către alte canale prin care pot obține informațiile de
care au nevoie.
Agenția Națională de Administrare Fiscală derulează o serie de proiecte de
digitalizare în vederea asigurării conformării voluntare a contribuabililor și își
adaptează și îmbunătățește permanent serviciile pentru a facilita interacțiunea
contribuabililor cu autoritatea fiscală.

 

 

 

S-AR PUTEA SĂ TE INTERESEZE: