Primăria Municipiului Adjud – anunț ședință de dezbatere publică

Pe data de 25 ianuarie 2021, ora 13:00, Primăria Municipiului Adjud, împreună cu beneficiarii SC ONVIRA PREST SRL organizează o ședință de dezbatere publică privind consultarea și informarea publicului asupra intenției de elaborare privind aprobarea documentației de urbanism – etapa II – Planul Urbanistic Zonal – ”Atragere în intravilan teren pentru construire hală reciclare, sortare și depozitare deșeuri nepericuloase, sediu administrativ, împrejmuire” situat în extravilanul municipiului Adjud, T66, P440, Vrancea”.

Documentația de urbanism – însoțită de planșe și certificat de urbanism aferente – poate fi consultată la sediul Primăriei Municipiului Adjud, str. Stadionului nr. 2, telefon 0237/641908 și la sediul SC GLOBAL PROIECT SRL, str. 1 Decembrie 1918, nr. 17, Focșani, telefon 0237/232777 în perioada 30.12.2020 – 24.01.2021.

La dezbaterea publică sunt invitați să participe, în limita locurilor disponibile în sală și respectând măsurile de combatere a răspândirii virusului SARS-CoV-2, cetățeni ai municipiului Adjud, persoane fizice și juridice, organizații ale societății civile, reprezentanți ai mass-media, reprezentanți ai instituțiilor publice și alte persoane interesate.

S-AR PUTEA SĂ TE INTERESEZE: